Практичні психологи
Дубій Оксана Василівна
Освіта: Кременецький обласний гуманітарно - педагогічний інститут ім.Тараса Шевченка, спеціальність: Дошкільне виховання, практична психологія
Додаткова освіта:
- Всеукраїнська Психодіагностична асоціація. Інтенсив для користувачів по роботі з комплектом діагностичних методик для ІРЦ (Leiter-3, WISC-IV, Conners-3, PEP-3, CASD).
- Програма підвищення кваліфікації педагогів ЗЗСО, фахівців інклюзивно - ресурсних центрів
- курс " Практична допомога у сфері кризової психології"
Яриніч Юлія Степанівна
Здійснення діяльності практичного психолога відбувається з урахуванням основних принципів роботи «Інклюзивно-ресурсного центру»:
- поваги та сприйняття індивідуальних особливостей дітей;
- дотримання інтересів дитини;
- недопущення дискримінації та порушення прав дитини:
- конфіденційності;
- доступності освітніх послуг з раннього віку;
- міжвідомчої співпраці.
Завдання практичного психолога витікають із основних завдань ІРЦ:
Робота починається з першої зустрічі з батьками, які звертаються до ІРЦ, визначаються потреба та запит на роботу з дитиною, визначаються особливості розвитку дитини у ранньому віці, особливості фізичного та психологічного розвитку.
Після проведення комплексної оцінки визначаються особливі освітні потреби, розроблюються рекомендації щодо організації інклюзивного навчання та рекомендації щодо подальшої корекційно-розвиткової робота. Результатами ознайомлюються батьки (чи законні представники) дитини.
Надалі проводиться і сама корекційно-розвиткова робота, для якої створено максимально комфортні умови. Корекційно-розвиткова робота проводиться з метою надання психолого-педагогічної допомоги дитині та з використанням програм, які затверджені Міністерством науки і освіти України.
За зверненням надається методична допомога педагогічним працівникам, які працюють з дітьми с особливими освітніми потребами.
Також надається консультативна допомога батькам щодо організації виховного та навчального процесу.